Obserwatorzy

Wszystkie zdjęcia są moją własnością więc proszę nie kopiować ich bez mojej zgody.

niedziela, 4 lutego 2018

Wygrzebane z szuflady

Witajcie
od rana zabieram się do napisania paru słów i wiecznie mam coś do zrobienia; chyba jeszcze nigdy nie pisałam posta wieczorem. Niedziela to taki dla mnie dzień, w którym robię to co w tygodniu nie zdążę...
Niedawno zajrzałam do jednej z moich szuflad i wyciągnęłam moje hafciki; nie wiem czy ktoś by zgadł ile leżały przewalane z jednego miejsca w drugie...
chyba zaskoczę wszystkich...
te oto krzyżyczki powstały ok. 16 lat temu... sprawdziłam po datach czasopisma ANNA  ... normalnie szok !
dobrze, że świetnie się trzymają ... rodzaj kanwy niekoniecznie piękny ale kiedyś nie miałam możliwości zakupienia ładniejszej; piękniejsze przywożono z Francji, z Belgii;

teraz mam zagwostkę na co je przeznaczyć... może uszyć jaśki z ich zastosowaniem ? a może oprawić i rzucić na ścianę ?




a ta zakładeczka powstała w tym tygodniu :)
muszę ją tylko usztywnić



zrobiłam też dwie serwetki do koszyka wielkanocnego



Ostatni tydzień był deszczowy; śnieg zastąpiły wielgachne kałuże i błoto;
dzisiaj z kolei mrozi i niby fajnie ale śniegu nie ma... a jak wiadomo śnieżna podusia jest najlepsza do okrycia roślin przed mrozem...
W ogrodzie nic ciekawego się jeszcze nie dzieje i pewnie długo taki stan się utrzyma.
Najbardziej brakuje mi brak słońca :(

Na koniec moje kolejne dwie kocie panienki
Od lewej Kiara i Elsa



Pozdrawiam serdecznie :)

21 komentarzy:

  1. Dobrze, że hafciki w końcu doczekały się odgrzebania, bo bardzo ładne. Czekam na prezentację zagospodarowanych prac. Serwetki piękne (mnie szczególnie zachwycają szydełkowe dzieła, bo sama nie potrafię ich tworzyć). A kocie panienki cudne, pomiziaj je ode mnie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bym oprawiła bo są cudne i akurat ja lubię taki motyw w formie obrazka :) Przy kotach na jaśka byłoby mi szkoda, że się szybko zniszczą. A fotka kocia przeurocza :D
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne hafty,aż żal,żeby leżały na dnie szuflady:)Urocze kocie panienki,dla nich przesyłam kizie-mizie:))U nas też pogoda do bani,ciężko się połapać co to za pora roku:( Buziaki ślę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hafty śliczne. Czekam na prezentację w pełnej krasie 😊. Zakładek zła też wyszła piękna, taka delikatna. A kocinki baaardzo słodkie, aż mi wstyd za moją paczuszkę kocia, bo w domku masz tyle skarbów puszystych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zakładka (bez zła) cudowna-słownik automatyczny w telefonie - psikusy mi wyczynia, niedobry...

      Usuń
  5. Kociaki pięknie się ustawiły do zdjęcia.
    O zalegających hafcikach też coś wiem, też mam takie pudełko.

    OdpowiedzUsuń
  6. Oprawić i powiesić na ścianie , zaraz , jeszcze trochę będą antykami :-))
    Głaski dla koteczek dużo głasków :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. i takie cudeńka trzymałaś w szufladzie?????
    cudne kociczki:)pomiziaj je ode mnie:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. piękności u Ciebie i dzieła i kicie. Obrazki z hafcików zrób...:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne są te obrazki:) Ja bym je oprawiła:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Asieńko,
    prześliczne hafty i serwetki.
    Kociątka cudne.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne hafciki. Dwa pierwsze do kuchni jak znalazł . Zakładek nigdy za dużo , wyszła super. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja bym uszyła jaśki...hafty piękne.

    OdpowiedzUsuń
  13. Joasiu, kobieto o wielu talentach, hafty cudne. Ładnie będą się prezentoiwać na podusiach, ale i naścianie byłyby niczego sobie. Zagwozdka ;)
    Kociaki urocze i takie cudownie wtulone w siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie kojarzyłam Cię z krzyżykami...zimowe "xxx" to będzie piękny obrazek...natomiast 2 pierwsze obrazki idealne np na okładkę kalendarza, pięknego podręcznego notatnika, czy etui na książkę :) piękne są...dobrze, że wyciągnęłaś je wreszcie z szuflady :)
    Kociaki przeurocze! :)
    Pozdrawiam ciepło Asiu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Thanks for all your efforts that you have put in this, It's very interesting Blog...
    I believe there are many who feel the same satisfaction as I read this article!
    I hope you will continue to have such articles to share with everyone!
    หนังใหม่

    OdpowiedzUsuń
  16. sliczne hafciki....ale kotki najcudniejsze:)))

    OdpowiedzUsuń
  17. Prześliczne haftowane widoczki i zakładka i serwetki prześliczne :) A dwa słodziaki najładniejsze i milusie :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. beautiful embroidery. the first two to the kitchen as he found. not too many bookmarks, she came out great. I greet warmly.

    Animation

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde... słówko