Obserwatorzy

Wszystkie zdjęcia są moją własnością więc proszę nie kopiować ich bez mojej zgody.

niedziela, 6 sierpnia 2017

Sierpniowa bombka

Witajcie
im jestem starsza tym czas szybciej leci... im czas szybciej leci robię się jeszcze bardziej stara... hihi
ot taka myśl mnie męczy dzisiaj od rana;
gorąc, gorąc i jeszcze raz gorąc... nie cierpię takiej pogody;
w sumie to lato mogę zaliczyć do udanych... ciepło, deszczowo, bez wichur ; odpukać grad też tylko chyba raz spadł. .. jednym słowem OK.

Moje ostatnie poczynanie to... i tu Was zaskoczę !
poczyniłam bombkę prototyp; z czasem będą też inne mordeczki... szepnę, że fajnie się je robi latem :) mam małą nadzieję, że klienci się na nie znajdą :)
oto ona





Karteczki świąteczne też się robią ...




Zrobiłam kolejne dwa pudełka Młodym na kasę zamówione przez blogową duszyczkę.





a teraz dawka ogrodowych kwiatów... jest co podziwiać












Pozdrawiam serdecznie


7 komentarzy:

  1. Wcześnie zaczynasz ,ale są naprawdę cudowne te przedswiąteczne wytwory Twoich rąk

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne kwiaty w ogrodzie...
    karki świetnie, tylko w tej bombce coś mi biedronka nie pasuje.... bardziej z Wielkanoca mi się kojarzy. Ale to tylko moje zdanie

    OdpowiedzUsuń
  3. Ponoć Ziemia szybciej się kręci, dlatego ten czas nam tak szybko leci ;-)))
    Śliczne karteczki !

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne kartki i pudełeczka. Kwiaty czarują urodą i już sobie wyobrażam zapach lilii.... No a bombka rewelacyjna, jeszcze takiej nigdzie nie widziałam. Czekam na kolejne mordki:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak ten czas leci , trzeba juz myśleć o SwiętCH, masz piękny ogród

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna bombka!!!
    Karteczki są śliczne!!!
    Kwiaty w ogrodzie zachwycają !!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde... słówko