Obserwatorzy

Wszystkie zdjęcia są moją własnością więc proszę nie kopiować ich bez mojej zgody.

niedziela, 9 listopada 2014

Dzwonię... ogłoszenie par wymiankowych !



wiem, wiem... niedziela... ranek ale niestety na godz. 14 szoruję do pracy... więc
dzwonię !!! i budzę... oto wyniki losowania par wymiankowych !!!

1.                       Gosia      -    Brydzia

2.                       Mika       -    dekupagekinii

3.                       Bea        -    Aleksandra

4.                       Tynka     -   greenfrog

5.                 czarnyczarnykot - keepmymoments

6.                      janeczkowo -  deco-wena

7.                      mrumru        -  Agnieszka Szczepańska

8.                     Iwona          -   Go sia

9.                    Akrimeks     -   Joasia W


Jako, że.. jedna osoba się wypisała... dla mnie przypadają dwie osoby...ja robię im... a one dla mnie... wymianeczki

                       Krysia i Ewa Kwiatkowska

Mam nadzieję, że nikogo nie pominęłam... !!!!!

a teraz konkrety

Temat wymianki : zimowo-świąteczny... 

proponuję by każda z nas... napisała maila do swojej pary co chciałaby od nas dostać ewentualnie z jakiej dziedziny ... w ten sposób nie będzie żadnych rozczarowań !!! otrzymamy to... na czym nam najbardziej zależy...
bardzo proszę... postarajmy się nie robić byle jak...

postarajmy się też stworzyć... magię świąt czy zimy... ładnie zapakujmy prezenty...
zróbmy to tak... jak dla nas siebie !!!!!!!!! to bardzo ważne...

odnośnik do osób, które tworzą biżuterię... spytajmy się najpierw czy osoba... lubi... nosi... a jak nosi to co ? czy broszkę czy naszyjnik czy kolczylki...i w jakim kolorze ?

nie można wysłać wymianki bez mojej akceptacji... jeśli ktoś tak uczyni... to znaczy, że się wyłamie z zasad wymianki ( nie dotyczy to Krysi ( Klub Jasna ) i Ewy Kwiatkowskiej, które robią wymiankę dla mnie... a ja dla nich - hihi )...

mile widziane w dodatkach wymiankowych: kawusie, pachnące herbatki, może przetwory robione własnoręcznie ?

już dzisiaj !!! zróbcie wymianę swoich adresów !!!!

6 grudnia...to jest termin nadsyłania prezenciorków więc... trzeba wysłać je wcześniej...a Gosia ( Czarny kot ) jeszcze wcześniej...ale, że Gosię dobrze znam więc... wiem, że się wyrobi czasowo... łapki ma zdolne...!!! jej para z Anglii też na pewno sobie poradzi...

i najważniejsza rzecz: wysyłamy paczkę priorytetem albo jako poleconą... by mieć numer nadawczy !!!!!! coby po drodze nie zaginęła !!!!!

zdjęcia par wymiankowych opublikuję w poście grudniowym !!!

macie pytania... piszcie do mnie... na: joanna.polangel@gmail.com

miłej zabawy dziewczynki  i do roboty !!!!!!!!!!!!!!!!!!
pa !!!



   

22 komentarze:

  1. Miałam jakieś wewnętrzne przeczucie, że będę przygotowywała dla Ciebie niespodziankę - już się cieszę :) Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... chyba nic Ci innego Ewo nie zostało... hihi a tak poważnie... też się cieszę... lubię wymianki... więc... do przodu !

      Usuń
  2. Wow dzięki , dzięki najlepsza para :-)))
    A właściwie wyszedł trójpak :-)
    I teraz będzie duuuuużo do myslenia :-)
    O matko i co ja mam kupić ??
    Tyle będzie radości...:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. No to zaczynamy zabawę.Dzwoneczki piękne poczyniłaś.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak do Ciebie napisać ?
    przez sklep trzeba się rejestrować...
    Na profilu włącza się outlock, nie mam...
    A bezpośrednio podanego maila nie widzę...
    Chyba ,że ślepa jestem...uuuuuuuuu...
    No jak ??? :-)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Wpadłam Joasiu aby pozdrowić Ciebie i życzyć udanej wymianki dla wszystkich par.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dziękuję za losowanie i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudnymi dzwoneczkami dzwonisz :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. I ja dziękuję za losowanko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny blog zapamiętać koniecznie do ulubionych dołączyć. Szkoda ze wcześniej nie trafiłam a przylazłam za Krysią której blog nieustannie czytam a serce dla zwierząt podziwiam. :) Zostanę u Ciebie cho nie nie mam ręcznych robótek ani talentu w tym kierunku. Zainteresowały mnie bombasy, bombki? :) Szukałam informacji ale nie znalazłam coś bliżej kupić można?
    Serdecznie pozdrawiam gospodynię i dziewczęta zrzeszone. :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witam Cię Elu !!! napisałam u Ciebie komentarz na blogu...

      Usuń
  10. Dzięki za moją wymiankową parkę :)
    Pozdrawiam, do napisania :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale świetna para mi się trafiła:))Dziękuję !

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję za moją parę:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję! Kojarzę moją parę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ślicznie to zorganizowałaś Joasiu - ale nie zazdroszczę-buziaki ślę Marii życzę wam wspaniałej zabawy

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem, jestem!
    Pareczkę moją na Jej blogu odwiedziłam, komcie zostawiłam.
    Czekam na odzew!
    Buziammmmmmmm Asiu :-D

    OdpowiedzUsuń
  16. Hej Asiu! dziękuję za fajną parę wymiankową, od dzisiaj zaczynam działać, żeby zdąrzyć na czas :-)
    Przepraszam, że dopiero dzisiaj do Ciebie wpadam, ale dawno nie było mojego M przez 3 dni w domku, więc net poszedł w odstawkę na rzecz życia rodzinnego, córcia była przeszczęśliwa mając obydwoje rodziców tylko dla siebie :-)
    Miłego dnia!Uściski przesyłam :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Asiu nie mogę nigdzie odnaleźć mail-a do ciebie :) Napisz do mnie mój mail jest na stronie bloga, wówczas prześlę zdjęcie. Ja w grudniu będę bardzo zajęta i wcześniej już przyszykowałam wszystko :) czekam na info, pa pa

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde... słówko