Obserwatorzy

Wszystkie zdjęcia są moją własnością więc proszę nie kopiować ich bez mojej zgody.

niedziela, 23 marca 2014

Ciepełko

... w końcu i u mnie zrobiło się słonecznie i ciepło... same wiecie jak piękna aura pozytywnie wpływa na percepcję a nawet zachowanie człowieka... krótko mówiąc... żyć się chce !

coraz częściej zaglądam do ogrodu i łapię się za głowę ile pracy mnie czeka...
a przecież oprócz niego ... coś też robię innego...

ostatnio poczyniłam...ślubne,  ' życzeniowe dodatki '





w rzeczywistości kolory są delikatniejsze... ale cóż... zdjęcia wyszły takie... jakie wyszły...

doszłam do wniosku, że... zdecydowanie brakuje u mnie w domu delikatnych kolorów... zaczynam przemalowywać co się da...
moje prace zaczynają być... delikatniejsze... przynajmniej tak mi się  wydaje...


przemalowałam też starą, lekko obitą donicę...


Serdeczności wszystkim posyłam !!!






30 komentarzy:

  1. Piękna tuba! Zresztą karteczki i wszystko pozostałe równie urocze! Masz swój styl, który bardzo mi się podoba.
    Buziaczki Asiu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko piękne, ale buteleczka całkowicie mnie zauroczyła. U mnie czarno i leje deszcz. Żeby coś robić włączyłam lampkę. Mam nadzieję, ze u Ciebie wszystko dobrze. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prace :) buziolki Pracusiu

    OdpowiedzUsuń
  4. Pieknie , pięknie wszystko Ci wychodzi...
    U nas chłodniej dzisiaj...

    OdpowiedzUsuń
  5. Wazonik piękny, delikatny i wygląda wspaniale - pozdrawiam Joasiu bardzo, bardzo cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne kolory zawitały. Doniczka przepiękna, a ślubne dodatki bardzo mnie zauroczyły. U nas słońce na całego i biegamy z krótkim rękawkiem bo ciepło. Masz rację- jest słonko- jest energia i żyć się chce. Asia, zbieraj słonko w pudełeczko, ja tez zgarnę i wyślemy do Janeczki. Buźka

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudeńka Asiula i faktycznie takie delikatne i romantyczne.
    U mnie dzisiaj pochmurno i o wiele zimniej i raczej zanosi sie na deszcz.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale się u Ciebie dzieje. Fajne dodatki. Delikatne kolorki zawsze wyglądają pięknie, więc nie rezygnuj z nich,

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładnie to wygląda, tak delikatnie i ślubnie. Pozdrawiam serdecznie i jeszcze więcej słońca życzę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudne ślubne pamiątki!! Butelka przepiękna, bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  11. Joasiu radosnego tygodnia Ci życzę i udanej niedzieli. Ja też mam fazę na delikatności, właśnie zakończyliśmy remont jednego pokoju, gdzie królują beże i pastele. Teraz biorę się za wielkanocne ozdóbki :-)
    Buteleczka wyszła Ci bardzo delikatnie i romantycznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Asiu, buteleczka i doniczka są świetnie.
    U mnie od samego rana leje deszcz i jest zimno. Taka pogoda zapowiada się na kilka dni.
    Życzę ci słonecznego tygodnia.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaki śliczności delikatne... :)... Bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Asiu, ślicznie ! ja uwielbiam te wszelakie delikatności i rozmyte barwy, to w mój gust trafiłas :-))) buziolki, zapraszam do zabawy u mnie :-)***

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale pracuś z Ciebie! Ty chyba z tych, co nie potrzebują snu ;o)
    Piękne prace!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne prace. Mnie ostatnio taż ciągnie w stronę decu, ale wolnego czasu jak na lekarstwo.

    OdpowiedzUsuń
  17. Tak tak ogród czeka , ale trzeba też dać upust wyobraźni - uroczo i twórczo pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne prace :) Bardzo spodobała mi się Twoja doniczka po przeróbce - super efekt. Osobiście mam podobnie jak i Ty: w domu przemalowuję wszystko co się da (głównie ściany) na pastelowe kolorki :) Te mocne barwy trochę mnie już zmęczyły. pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne ślubne karteczki i dodatki. Doniczka po metamorfozie wygląda ślicznie , przyjemnie wraz z wiosną poczynić jakieś zmiany w domu. U nas tez ogrom pracy wkoło domu , buziaki !!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękne karteczki, zresztą wszystko jest cudne !

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne prace1 ta tuba jest rewelacyjna. Ale najbardziej już zachwyciła mnie biała butelka! zdecydowanie takie poczyniaj i bądź w tym klimacie bo super Ci to wychodzi! A ja swoją starą doniczkę też przemalowałam na jasno i od razu lepiej się zrobiło!

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne sa Twoje delikatne kolory Butelka i doniczka zachwycajace coś pieknego.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  23. zgadzam się z Tobą w 100% :) maila piszę... :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Przepiękne Joasiu ja jestem zawsze bardziej za pastelami buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  25. Asiu z wiosną chce się żyć,zmieniać,przemeblowywać,przemalowywać.......
    Twoje prace są delikatne i piękne, zawsze zachwycają.
    A ogród ???wszystko powoli się zrobi :)))

    OdpowiedzUsuń
  26. Delikatnie,pastelowo,pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  27. Prześliczne i takie delikatne:)

    OdpowiedzUsuń
  28. MarAsiu, ta klatka, co prawda z różami, ale zawsze to kraty;) - dobre, dla nowożeńców zwłaszcza;)

    Pozdrowień dużo

    OdpowiedzUsuń
  29. Widać radość tworzenia, no i Twój talent, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Jejku ... ciepełko nie źle Cię nakręciło !!! Tylko zazdrościć !
    Cudeńka spod Twoich łapek wyszły - Twoje decu jak zwykle na kolana mnie powala, no i scrapowe twory mnie zachwyciły.
    Śliczności !
    Buziammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde... słówko