Obserwatorzy

Wszystkie zdjęcia są moją własnością więc proszę nie kopiować ich bez mojej zgody.

niedziela, 8 grudnia 2013

Ja też mam śnieg !

Przyznam się szczerze i bez bicia, że zbrzydło mi robienie ozdób świątecznych... jednak nadal robię... chociaż mniej;
powstają wyszywane serducha


szydełkowe śnieżynki + dzwoneczki... te na fotach ... w trakcie suszenia




ciasteczek jeszcze nie piekłam ( może dzisiaj ? ) ; porządki tylko jako tako zrobione i jak zawsze ... wszystko będzie na ostatnią chwilę... może to taka moja tradycja ?

6 grudnia Mikołaj do mnie nie zawitał... może dlatego, że zabłądził a może dlatego, że... ciężkie czasy i omija starsze dziewczynki... hehe

za to dzień wcześniej... otrzymałam prezencior ... świąteczny od ... JANECZKI...
HO-HO-HO... jest na czym oczko zawiesić... zobaczcie sami ...

Janeczko... Asiencja bardzo Ci dziękuje za niespodziewajkę !!!




...a na Podlasiu... po długich oczekiwaniach... moich zresztą ... w końcu spadł pierwszy śnieg... i zaczęło mrozić... jeszcze nie mocno...ale jednak !
uwielbiam ... chrzęszczący mróz pod butami, słoneczko i tę śnieżną biel otaczającą dom...
jak zima to zima...do takiej jestem przyzwyczajona ...




Dziękuję za wpisy, witam nowe obserwatorki i życzę wszystkim sympatycznie spędzonej niedzieli... choćby pod kocem...hihi


40 komentarzy:

  1. Chyba za wcześnie się za nie zabierasz, czym wprowadzasz mnie w kompleksy hehe. Śliczne ozdoby, a prezencior ho ho, cudo! U mnie jak wiesz śniegiem tylko pobielone, ale tak może być, przynajmniej do prawdziwej zimy.
    Miłego dnia Asiu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Asiu, przecież od dłuższego czasu pracujesz pełną parą więć czas najwyższy aby odpocząć...
    A prezent? cudowny...U mnie wczoraj kurzyło, była burza śniegowa a dzisiaj niewiele go ostało. Świeci słońce, niebo jest błękitne i panuje błoga cisza...
    Chociaż nie lubię zimy, Twoja wygląda uroczo...
    Milej niedzieli.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja na weekend wybylam na sloncedo mej poludniowej Arkadii, ale na polnocy tez nie malam sniegu. Tyle tylko, ze chlodno i siapil deszcz...
    U mnie swiateczna atmosfera ruszy do piero od przyszlego piatku, wiec jeszcze jej nie czuje. No i jak tu ja vzuc gdy za okre przepiekne slonce jak latem (tyle , ze nie ma upalow he, he)
    Pozdrawiam
    i nostalgicznie patrze na ten piekny snieg
    Nika

    OdpowiedzUsuń
  4. ŚLiczne serducha i snieżynki. Bombka od Janeczki to prawdziwe cacko. Ona doskonale potrafi ludzi uszczęśliwić. Pozdrawiam i chętnie oddałabym trochę śniegu z Kujaw.

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny prezencik :)
    u nas tez biało...ale jak napisałaś że to niewiele śniegu to czekam na fotki jak już go będzie dużo :)
    Asiu...taka duża dziewczynka i prezentu od Mikołaja nie dostałas? a grzeczna byłaś? bo ja myślę, że to Aniołek część obowiązków na siebie w tym roku przyjął ;)
    zazdroszczę obrzydzenia świątecznymi ozdobami :) ja pomału jakos w tym roku, dzieci, ja i mąż zakatarzeni...wszystko też będzie na ostatnia chwilę :) chyba też taki nasz urok...:)
    pozdrawiam i dobrej niedzieli

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale marudzisz ja ozdoby mogłabym robić , i robić, to najprzyjemniejsza praca przed Świętami , serducha milusie [ mam jedno ] pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  7. A u nas sniegu nie ma. I nie było. Nawet z wiatrem nie było tak źle :-)Cudne te Twoje ozdoby :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Widocznie byłaś niegrzeczną dziewczynką!;) Ja to mam dobrze bo mogę do woli rozrabiać bo jestem żoną Mikołaja! ;) I zawsze o mnie pamięta!
    Śliczne te Twoje ozdoby a prezent wiadomo cudny i na dodatek od dobrej Duszyczki!
    U mnie też śnieg pada jakby co...;)
    Ściskam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wiesz powiem też , że może zrobie coś innego , chocby takie serduszka piękne .U mnie śniegu na lekarstwo Pozdrawiam Teresa

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne ozdoby Asiu! I zimowe obrazki jak z bajki. A prezent cudny.
    Ja też nie piekłam jeszcze ciastek na święta, pewnie w ostatniej chwili będę.....
    Ściskam mocno!

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne ozdoby zwłaszcza dzwoneczki. Jeśli te wszystkie koty są Twoje to zazdroszczę, mam obecnie tylko jednego w domu. I zazdroszczę śniegu. U mnie we Wrocławiu szaro i buro i smutno. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne serducha i gwiazdeczki cudowne, muszę swoje wykrochmalić, choć jak siebie znam to pewnie przed świętami nie zdążę;) Mnie też dopadło jakieś "niechcenie", jeszcze ten tydzień i robię przerwę;) Buziaki!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne wytworki a śnieg też lubie i czekam na niego ...

    OdpowiedzUsuń
  14. u mnie śnieg rozwiało, mało go jest, ale jest. i słoneczko dziś piękne było i lekki mrozek. ale i tak zimy nie lubię, za dużo trzeba przed wyjściem zakładać na siebie. wytworki piękne jak zwykle

    OdpowiedzUsuń
  15. O! i Ciebie zasypało. A u nas wręcz odwrotnie, powiało, postraszyło, spadło dosłownie parę płatków śniegu ... i cisza. Dzisiaj nawet pokazało się słońce.
    Śliczny prezent dostałaś. Twoje serducha i dzwoneczki równie śliczne.
    Pozdrawiam i ciepełka życzę

    OdpowiedzUsuń
  16. piękne Twoje wytworki :) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne ozdoby świateczne.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczne serduszka i zima już taka biała...pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  19. Asiu zima przyjechała do Ciebie piękna,no posypała śniegiem na całego,na zdjęciu wygląda cudnie,ale jak pomyślę o mrozie to brrrrrrr.
    Prezencik od Janeczki cudny,jednak jesteś grzeczna dziewczynka bo prezencik dostałaś,a kto wie co jeszcze Mikołaj ma dla Ciebie :)))
    Gwiazdki i śnieżynki bardzo ładne a serducha cudeńka..
    Trzymaj się cieplutko Asiu.

    OdpowiedzUsuń
  20. szydełkowe ozdoby super.....
    a jak zima już u Ciebie.....

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękne ozdoby .Śliczne te serducha i prezent od Janeczki cudowny . Co do śniegu to raczej nie przepadam ...u Nas wiało i padało przez 3 dni ,,,a teraz +4 i breja śniegowo-błotna okrutna . Pozdrawiam serdecznie Dorcia.

    OdpowiedzUsuń
  22. Szaleństwo u Ciebie, i robótkowe i pogodowe. U mnie wieje i leje, paskudnie:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudne ozdoby:) i cudny prezent od Janeczki:) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Joasiu, jestem w tej chwili zakrecona, odezwę się do Ciebie niebawem, ok?

    OdpowiedzUsuń
  25. Ładnie wygląda u Ciebie w ogrodzie zasypanym śniegiem:)
    Dzwoneczki robisz prześliczne Asiu...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Asiu, ale ja Ci dzisiaj zazdroszczę tej bielutkiej, puchowej pierzynki. Wczoraj u mnie też było tak jasno i przyjemnie, ale całą noc padał deszcz i ze śniegu już nic nie zostało ;-(, przez cały dzień strasznie ponuro i ciemno.A u Ciebie śnieżek wytrzymał?
    Ja dzisiaj miałam rozpocząć świąteczne porządki i dekoracje, ale przy tych ciemnościach...odłożyłam to na jutro.
    Asiu z tego co widzę, to szalejesz z przepięknymi ozdobami świątecznymi od dłuższego czasu, więc nie dziwię się, że jesteś zmęczona tematem, może jakiś mały resecik?
    cieplutko pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Hejka, hejka !!!
    No nie smutaj się kochana...z Mikołajami tak czasem bywa... ale Gwiazdor na pewno przybędzie !
    Śniegu u mnie jeszcze wczoraj było tyle że ho ho...a dziś !!! 7-ma rano i z pompą latałam bo mi chatę zalewało !!! Wody full, z nieba leje, a na termometrze +6 st. Do kitu z taką zimą !!! Jestem złaaaaaaaaaa !!!
    Cudne Twoje poczynania w świątecznym klimacie !
    Ja raczej z tym haftem kochana nie udygam :( Całe szczęście, że dobry duszek podrzucił mi cudne śnieżynki, bo inaczej wyłabym, jak bóbr !!! ;)
    Ściskam !!!! Mocno, mocniutko !!!

    OdpowiedzUsuń
  28. Dla mnie ostatnio zdjęcia nie wychodzą tak jakbym chciała.Ciągle w domu mroczno i ciemno. Przez weekend było biało a dziś ani śladu po śniegu.
    Serduszka cudne , bardzo mi się podobają. U mnie generalne sprzątanie zawsze na ostatnia chwilę , tak mam zawsze. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  29. Janeczka miała cudny pomysł z takim prezenten bajkowym. Ja też cieszę oczy śniegiem i mrozikiem. Mówisz, że zbrzydły Ci juz ozdoby? ja jak na razie mam dość pierogów i pierników...ale cóż

    OdpowiedzUsuń
  30. A Ty następne cuda pokazujesz.
    Piękna bombeczkę Janeczka poczyniła.Widoczki masz piękne u mnie to z drzew wszystko pospadało i nie ciekawie sie zrobiło.

    OdpowiedzUsuń
  31. Cudeńka,cudeńka,cudeńka:)

    OdpowiedzUsuń
  32. No i dotarłąm do ciebie kochanie - nadrabianie zaległości to jak bym jakiś egzamin przeterminowany zdawała - chachahca - wszystko śliczne - no kochana ja jestem pod wrażeniem gębę roździawiłam i nic już nie mówię oj szczęściara - prace wszytskie piękne buziole ślę wiegachne Marii

    OdpowiedzUsuń
  33. co za piękne zimowe ujęcia..tęsknie za śniegiem..

    OdpowiedzUsuń
  34. ojej, jaką piękną bombkę dostałaś :) Marzenie - gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  35. No cóż u mnie na Mazowszu w niedzielę również był piękny śnieg i słonko.Dzisiaj niestety szaro ,buro i śladu po zimie:) Za śniegiem nie koniecznie tęsknię, ale za słońcem bardzo.
    Ozdoby śliczne,ale skoro nie masz ochoty to daj sobie spokój.To musi sprawiać radość.Tak jak te zrobione przez Ciebie cudowne zdjęcia.
    A prezent Mikołaj czyli Janeczka sprawiła Ci cudowny:)
    Moc serdeczności posyłam .

    OdpowiedzUsuń
  36. MarAsiu, pewnie na Boże Narodzenie śniegu jednak nie będziesz miała;) Za to białych, pięknych dekoracji - mnóstwo.

    Co do wizyty Mikołaja, a raczej jej braku - to faktycznie smutno, ale nie jesteś jedyna, którą ominął. Do mnie także nie dotarł;(

    Pozdrawiam Cię

    OdpowiedzUsuń
  37. Asiu, czy z tego pięknego śniegu coś pozostało?
    Życzę miłego weekendu.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Witaj Asiu. A u nas na Mazowszu deszcz i błoto. Do pracy biegam w kaloszach. Pogoda bardziej pasuje do października. Oj, prezenty piękne dostałaś. Napisałam do Ciebie. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde... słówko