Obserwatorzy

Wszystkie zdjęcia są moją własnością więc proszę nie kopiować ich bez mojej zgody.

sobota, 12 listopada 2011

A jednak...

Miałam zamiar się już nie odzywać w tym tygodniu ale...otrzymałam ostatnio z wymianki od Pauliny z blogu ...buttons-here ...bransoletki i kolczyki;  są naprawdę ładniste i nie wiem czemu ale kojarzą mi się ze śniegiem/zimą. Dziękuję Paulinko !



Tyle ostatnio dni wolnych, że postanowiłam w końcu uporządkować swoje biżu . Powstało więc nowe pudełeczko - poszłam na łatwiznę i kupiłam tym razem kolorowe...zmieniłam tylko materiał a raczej karton na filc w wieczku ( żeby było śmieszniej miał identyczny kolorek co teraz filc ) ; oczywiście kokardka róziana w niedalekiej przyszłości pójdzie - won - a na jej miejsce jakiś kwiatek koronkowy walnę.



A jak już jestem to i pochwalę się lnianymi workami; nie mogę napisać woreczkami ze względu na ich rozmiar...są w miarę duże bo pół metra wysokości...zastanawiam się co też ja będę w nich trzymać ... może orzechy włoskie ?
przydałby się też jakiś nadruk ale w tym względzie jestem laik...chyba do Qurki się uśmiechnę...hihi



6 komentarzy:

  1. Wow! Biżuteria superancka! Pudełko też prześliczne...jednak koronki nadają zupełnie inny klimat!!! Rób następne, a lepiej ze dwa hehe.
    Worki będą w sam raz na nasionka dla sikorek !

    OdpowiedzUsuń
  2. cieszę się, że już przesyłeczka dotarła;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny woreczek, a raczej worek,:) myślę o czymś takim do mojej kuchni również, ściskam Cię mocno.

    OdpowiedzUsuń
  4. Te worki są super!.Ja to bym je wypełniła szyszkami i postawiła przy kominku jako dekorację.Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
  5. JOASIU...AAAAAA TO TOBIE O TAKIE SERDUSZKA WORECZKI CHODZI:))))NO TO SORKI:))))) JUŻ PISZĘ MAILA:)))OT QRZY MÓŻDZEK:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Różane pudełeczko bardzo fajnie prezentuje się z koronkami.
    Joasiu, a gdzie Ty nabyłaś te fajne, lniane wory?
    serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde... słówko