Obserwatorzy

Wszystkie zdjęcia są moją własnością więc proszę nie kopiować ich bez mojej zgody.

poniedziałek, 8 sierpnia 2011

Następna koroneczka

Myślałam wczoraj , myślałam nad swoją wymianką i ...wymyśliłam a raczej już zrobiłam następną koronkę ; do niej dorobię chyba coś z decu...i będzie po problemie. A czy się spodoba to nie wiem...nie widząc i nie wiedząc co moja wymianka ma w domu ciężko się ustosunkować do tematu. Będzie w myśl powiedzonka : jak się nie ma co się lubi to się lubi to co ma...no mam nadzieję, że do kosza nie trafi....




2 komentarze:

  1. Asiu, myślę że nawet gdyby Twoja wymianka miała pełną szafę to coś zrobione przez inną osobę, a tym bardziej takie piękne, powinno ucieszyć. Ja bym się baaardzo cieszyła!!! Piękny wzorek koroneczki! Brydzia będąc u mnie od razu poznała wszystkie Twoje dzieła - serwetkę też :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A to Brydziucha jedna...hihi
    ma to oko albo...pamięć

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każde... słówko